úterý 6. ledna 2015

Zimní tag

Tento článek je pátým úkolem projektu Winter Reading, pořádný Kouzelnou klubovnou.
Projekt skončil 31.12 2014, a já na to krapet pozapomněla, tak to zveřejňuju až teď


1. Jakou knihu si představíš, když se řekne ZIMA?
Ledovou královnu od Andersena

2. Jakou postavu si spojíš se zimou?
Elsu z Frozen. Ta sice není z knihy...



3. Máš rád/a sníh, anebo jsi radši, když jsou "Vánoce na blátě" a proč?
Vánoce na blátě jsou katastrofa. Ale nepamatuju se kdy byl sníh na Štědrý den naposledy :/ To, že napadl dva dny potom považuju za špatný vtip.
Sníh mám hodně ráda. Je kouzelný. Když se jednotlivé částečky odrážejí ve sluníčku... Když padá taková ta bíla vata tak je to velmi uklidňující. Sníh padající v šeru za světla lamp je romantický.
Samozřejmě, ve chvíli kdy to začne tát, nebo když prší a nastane břečka, tak to nesnáším. Taky mi vadí když je moc velká kosa.
Ale obecně mám sníh hodně ráda.

4. Jaký vánoční dárek Ti udělal největší radost? Proč?
Já vlastně ani nevím. Asi baťůžek. Nosím baťoh do školy (ale takový menší než je klasický školní), ale jelikož jsem ho už měla spoustu let tak byl na rozpadnutí. A nový se mi nedařilo sehnat. Všechny byly moc malé a drahé.
Dostala jsem takový, který je nejen velmi elegantní, takže ho můžu nosit ke všemu, ale navíc je i krásně prostorný, takže tak kromě učení narvu i termosku. Jsem naprosto spokojená :3

5. Jaký je Tvůj největší zážitek ze zimy?
Sáňkování se strejdou a setřenkama. Bylo to už dávno, když jsme ještě byli malé děti. Upřímně se z toho moc nepamatuju, jen vím že jsme sjížděli velký kopec a já se toho furt bála. A pak jsme šli k nějakým tetiným příbuným – starým lidem, vůbec nevím kdo to byl, ale udělali nám čaj a my děcka jsme jedli kostky cukru pokapané citrónem...

6. Představ si, že jsi v "zimní poušti". Je Ti zima a nikde nic není. Nemáš se kam schovat a ani se nijak zahřát. Co uděláš proto, aby ses zachránil/a? Můžeš mít jedno jediné přání...
Eh, tenhle typ otázek nesnáším, nevím co na ně odpovědět...
Můžu si přát abych byla zase doma v teple?

Žádné komentáře:

Okomentovat