čtvrtek 1. ledna 2015

Knihy s čajem

Tento článek je druhým úkolem projektu Winter Reading, pořádný Kouzelnou klubovnou.
Projekt skončil 31.12 2014, a já na to krapet pozapomněla, tak svůj příspěvek zveřejňuji na blog až teď.


Upřímně už je to tak strašně dávno co jsem něco četla opravdu pořádně, tak mi tohle dalo hodně zabrat. Navíc mám tendence hned všechno zapomínat, takže... ano, bylo velmi těžké si vzpomenout alespoň na nějaké knihy D:


1. Jahodová příchuť - Nejromantičtější kniha, jakou jsi četl/a.
A zrovna jsem si myslela že tato otázka bude jednoduchá, ale jak tak přemýším tak není. Hm. A jak tak koukám do své knihovničky, tak mě taky nic nenapadá. Hmmmm....
No, asi vyberu Twillight sagu. V současné době mám obrovský problém s Edwardem a spoustou jiných věcí ohledně téhle série, ale v době kdy jsem ji četla (a bude to už více než 5 let zpátky), mi tyhle knížky přišly velmi, velmi romantické.

2. Citronová příchuť - Kniha, která Tě nejvíce zklamala.
Sága Odkaz Dračích jezdců od Paoliniho. Já měla Eragona hodně ráda. Vážně. První dva díly byly naprosto super. Ve třetím to začalo pokulhávat. Čtvrtý jsem měla půjčený a dospěla jsem k závěru, že mi za ty peníze vážně nestojí to kupovat. Zklamalo mě to a hodně.

3. Černý čaj - Nejhorší či nejsmutnější konec.
Nejsmutnější – nad knihami jsem brečela mnohkrát, ale jediné co si teď vybavím je závěr knihy Princeta a Kapitán od Anne-Laure Bondoux. To prostě nebylo fér.

4. Zelený čaj - Kniha s nejhezčí obálkou.
Myslím že to říká spousta lidí, ale řekla bych že Selekce od Kiery Cassové.

5. Vanilkový čaj - Kniha, která Tě nejvíce překvapila.
Poslední díl série Sucuba od Richelle Mead. Někdy v půlce předchozího dílu jsem si byla jistá že už vím, jak to skončí, že mě nemůže nic překvapit... a byla jsem předem zklamaná. Přece to bylo naprosto jasné... Nakonec ano, byla tam spousta věcí které jse uhodla předem, ale stále jsem toho hodně nečekala...

6. Skořicový čaj - Nejoblíbenější kniha s tématikou Vánoc.
Já nevím zda jsem takovou vůbec někdy četla. Jedině snad již výše zmiňovaný poslední díl Sucuby, který se odehrával kolem Vánoc. Jinak mě nenapadá nic.

Žádné komentáře:

Okomentovat