úterý 30. prosince 2014

Dopis Ježíškovi

Zdravíčko děti.
Omlouvám se za odmlku, ale ne vždy se všechno daří tak jak bych si představovala. Články které jsem plánovala a slibovala budou, ale se zpožděním. Jinak to nejde.

Vánoce byly fajn, bylo poklidno a hezky. Jenom ten sníh dva dny poté mě naštval -_-
S některýma věcma které jsem dostala se Vám pochlubím, čekám jenom až se mi pošta uráčí doručit přáníčka.
Jaké byly vaše Vánoce? Podělte se.

Tento článek je prvním úkolem projektu Winter Reading, pořádný Kouzelnou klubovnou.
Projekt končí 31.12 2014, a já na to krapet pozapomněla... Pokud chcete tak se možná ještě stihnete zůčastnit! :D (Já budu články zveřejňovat se zpožděním i po ukončení, jelikož to tu nechci narvat všechno najednou....)


 
Milý Ježíšku,
jak se tam ve své zemi obláčků máš? Doufám, že dobře, a že nemáš příliš mnoho práce se sháněním dárečků.
Přeji Ti všechno nejlepší k narozeninám. Není to zvláštní, že jsi to ty kdo rozdává dárky, když jsou to tvoje narozeniny?


Mám hromadu věcí, které bych si přála. Většinu z nich mi nemůže ale nikdo dát, ani ty.... Možná jsi to kdysi uměl, ale teď již neumíš. Anebo možná umíš a můžeš, jen já jsem příliš dospělá na to abych to dokázala vidět a cítit.
Přála bych si mír a klid. Přála bych si zdraví a lásku. Pro všechny mé nejbližší.
Nejde to, já vím.
Přála bych si aby všichni mí přátele bydleli blíž. Anebo, aby existoval teleport a my se mohli všichni navštívit kdykoli se nám zachce.
Přála bych si aby následující rok byl veselejší než ten současný.
Přála bych si vrátit čas.
Přála bych si věci které mi nemůže nikdo dát.

Ale nemají to tak všichni, Ježíšku? Nepřejí si všechi věci nesplnitelé, a pak pláčí když je nedostanou? Nejsou vlastně všichni sobečtí?

Jaká jsou tvá přání Ježíšku? Máš někoho kdo Ti je může splnit?

Camellia

P.S: Pozdravuj Santu a dědu Mráze
P.P.S: Nepohrdla bych nějakými pěknými šaty (na denní nošení). A random věcma z mých oblíbených fandomů. A letenkou do Japonska. A Finska.

Žádné komentáře:

Okomentovat