pátek 12. prosince 2014

Blíží se... zkoušky a Vánoce!

Zdravíčko přátelé~

Již za 12 dní Vánoce~
Nemůžu tvrdit že bych pociťovala nějakou vánoční atmosféru, teda. Co jsem vyšla ze střední, Vánoce znamenají učení se na zkoušky, takže... Eh.
Navíc jak to venku vypadá jak na jaře... Jako pardon, ale já bych fakt ocenila trochu sněhu. Tři čtyři cenťáky, tak ať nekolabuje doprava, ale ať je hezky bílo. Protože to já ráda.


Stále nemám ponakupované dárky... Pro mamku nemám ještě vůbec nic, ségrám a tátovi musím ještě něco přikoupit. Hlavně ale nevím kdy jít nakupovat, teď se musím učit, takže asi... až konce příštího týdne a to je dost pozdě mi příjde. Ach jo.


Mamka si koupila hyacint, který rozkvetl tak nádherně...


Další věc, zkoušky. Příští týden máme zápočťák se zápočtama a předtermínama, a zbytek pak teda v lednu.
Mnoho učitelů bylo natolik skvělých, že jsme psali zápočtový test dříve, takže už toho teď není tolik najednou.
Co mě ale nehorázně rozčiluje, je mé spolužactvo, z něhož si spousta lidí stěžuje kolik toho máme, a co po nás ti učitele vlastně chcou, a že jsou tak strašně blbí...
??????????????????????????????????????
Děcka proberte se, nejsme na základce! Zaprvé je čas zápočtů což znamená spoustu testů, a za druhé... Mi příjde že toho po nás nechtějí zas až tak moc. Ano, člověk se musí učit, ale v porovnání výškou... To je nic. Učitelé jsou strašně hodní, když je problém dá se s nima domluvit, když nemá člověk docházku tak jenom dají práci navíc, kdežto na výšce by už s člověkem vyrazili dveře.
Nevím, asi je to tím že mám možnost porovnat všechno s poměry na výšce, ale... Já fakt nechápu na co si stěžujou, někteří mi fakt příjdou jak rozmazlenci co by... Já nevím co chtěli. Zdaleka ne všichni samozřejmě. Ale furt mi příjde že některým nedošlo že VOŠka není střední škola. Ač to tak někdy skoro vypadá.

No každopádně, příští týden mě čeká test z Dějin kultury, a na to že to je jenom zápočet toho je jak kráva. (Dějiny kultury = dějiny estetiky, či jak jinak to nazvat, umění od Egypta až po Baroko)
Potom ve čtvrtek předtermín z psychologie. Původně jsem chtěla dělat předtermíny dva, pak jsem ale zjistila že to nestihnu.
Takže zbývající tři předměty naučit přes Vánoce. Právo, Angličtina, a Technika služeb cestovního ruchu. (Právo a TS budou pěkné sviňárny :/)
Ale to pude.

Nevím, ale celkově mi příjde že jsem letos kolem zkoušek v pohodě. Příjde mi že poslední dva roky na UPOLu pro mě byla jenom představa zkouškového stres na zhroucení. Teď už to tak neberu, ačkoli kdybych to náhodou nedala tak mě naši asi rovnou zabijou.
Nevím, beru to tak nějak s klidem. Znervózňuje mě akorát fakt že všechny zkoušky jsou ústní, a to se mnou moc nejde dohromady, přímo před zkouškou asi budu na prášky...
Další věc je že jsem si řekla že zaprvé udělám všechno na první pokus, v prvním týdnu ledna, takže budu mít až do února volno. Další věc je že bych chtěla ze všeho Áčka. Což jestli dám, tak to bude ta největší výhra v mém životě.
Já už totiž ani nevím jaký je to pocit dostat z něčeho jedničku (ten zvláštní když jsem před pár měsíci dostala 1 ze slovíček a eseje z angličtiny...). Už na střední jsem s tím bojovala a vystačila si s trojkama. Na UPOLu jsem to neřešila, hlavní bylo prolézt (takže nejlepší známka byla B a to byl nějaký náhodný zázrak). No ale chci se pokusit (protože stýpko. Sice málo, ale je). Hlavně pro ten pocit že to dokážu.

Strašně mi chybí Olomouc a studium japanistiky.  (a už možná vím proč jsem nezvládla ty jazykový předměty. ale to je úvaha na jindy)


(a stále nevím zda za mnou po Vánocích přijede kámoška nebo ne, a to mě znervózňuje, jelikož kdyby přijela tak mám méně času na učení, a znamenalo by si to nějak lépe naplánovat. Nejistota mě ubíjí xD)


Náš letošní adventní "věnec". Vyrobenou mou sestrou

Windows media player mi vyhazuje chybovou hlášku něco ve smyslu: "Přehrávač nemá dostatek paměti. Ukončete ostatní programy." Přičemž mám zapnutý pouze prohlížeč. Když ho vypnu tak pak přehrávač hraje. A stává se mi to celkem často, respektivě od té doby co jsme změnili providera pro internet.
Na disku je místa více než kdy jindy bylo, a pročistila jsem všechno co šlo, zda není zapatlaná nějaká ta vnitřní paměť či co to vlastně je. Nic nepomohlo.
Neví někdo co s tím? Online nápověda mi oznámila že pro "tento problém nápověda neexistuje"

O tom internetu vám taky můžu říct vtipnou historku.
Jednoho dne nám náš provider oznámil že jejich firma končí, že přecházejí pod O2. My měli dvě možnosti, najít si někoho jiného, nebo automaticky přejít pod O2, s tím že oni nebudou vysílat signál přes anténu jako jsme měli dosud, ale přes telefonní kabel. Kabel jsme střihli tak 5 let zpátky, poté co jsme skončili s pevnou linkou.
Někdo tady souhlasil že teda zkusíme to co nám nabízejí. Přišel mail že technik příjde zapojit kable a všechno v pátek. Nikdo nepřišel. Pak napsali že příjdou ve středu. Opět nepřišli. Ačkoli tentokrát alespoň zavolali, že se zasekli kdesi v Raškovicích, a že tedy příjdou v pátek. To už přišli, všechno zapojili, oznámili nám že už to funguje a tak...
Jenže ono to nefungovalo. Brali jsme to tak (na základě jakéhosi mailu), že služba ještě nebyla aktivována. Neřešili jsme, starý internet bude fungovat do konce prosince, je zaplacený a všechno. Haha.
Zničehonic starý internet odpojili, asi 2. prosince? Nový stále nefungoval...
Dovolat se na podporu je nemožné. Ačkoli časem teda zaznamenali že je tu nějaký problém, ale než se sem dohrabal opravář... (kterýmu to taky nechtělo fungovat)
Jako, pár dní bez netu není problém, ale já byla nervózní jelikož začínalo přihlašování na zkoušky a tak (takové maličkosti...), ségra nadávala že musí dělat projekty do školy, táta chtěl pracovat, a celkově, najednou se všeci nějak začali více nudit a lézt si na nervy více než obvykle.
Naše generace je katastrofa.

Upřímně, já jsem stále naštvaná. Když řeknu že příjdu tak příjdu, a ne že ani neozvu. Taky furt nechápu proč starý net odpojili když měl fungovat až do konce prosince. A fakt že jsem o tom právě napsala dlouhý odstavec fakt ukazuje že mě to furt rozčiluje 

Co vy, jak se máte?
Co zkoušky a testy?
A přípravy na Vánoce?

Žádné komentáře:

Okomentovat