sobota 22. června 2013

Asi máme doma skřítka, který krade čokoládu

Tak, přátelé.
Už mám volno.
teda skoro.
Ještě mi zbývá napsat seminárku, ale věřím, že to zvládnu do konce víkendu.

Budu mít přesně 40 kreditů.  Což je nejnižžší možný počet, aby Vás pustili do dalšího ročníku.

Tenhle týden byl těžce stresový.

Psala jsem poslední termín z Literatury, a plně na tom testu závisel můj postup do dalšího ročníku. Já se fakt bála, že to neudělám, ale strašně. Takové stavy paniky jsem fakt ještě nezažila, já jsem většinou ta, která je v klidu a uklidňuje ostatní, kteří nervujou.
Mám za B. Moje nejlepší známka za celý rok.

Do toho jsem ještě včera psala znaky, 2. pokus. To jsem zase těžce nedala, a může za to i ta literatura, protože jsem si musela určit priority, že jo, a jako fakt jsem se už na to vykašlala, navíc mi bylo jasné, že to pravděpodobně nedám. Vím, jak na tom jsem.
Poslední termín bude po prázdninách, takže v pohodě. To dám. Na 100% :D

Japonštinu jsem nezvládla. Můžu si za to sama.
Musím si ji zopakovat příští rok, znova absolvovat předmět a udělat zkoušky. A jedna věc, kterou  mí rodičové ještě neví, ale já si to hledala: Není možné zároveň dělat japonštinu z prváku i druháku, což znamená, že budu muset o rok protahovat. Mě osobně to zas až tak nevadí. Naši z toho budou mít infarkt.
Moc to řeší.
Ten jeden rok navíc je ale povolený přesně z těhle důvodů.

myslím, že bude vtipné, až budu příští rok dělat znaky z druháku a japonštinu prváku. Ach jo, jsem si to všechno zbytečně zkomplikovala.

Mám ale trochu strach přesně z toho, co říkala mamka, abych nakonec někde v půlce nezjistila, že to fakt nedávám. Jazyky mi nikdy moc nešly, dochází mi strašně pomalu (teď jsem pochopila učivo prvního semestru, trošku moc pozdě).Trošku mi to dělá starost, ale co už.

Nemůžu se zbavit pocitu, že jsem tenhle rok nějak... Zahrabala. Nejsem si vědoma ničeho, co bych pořádně udělala.

Teď mi už teda zbývá napsat jenom jednu seminárku. Je do konce měsíce, ale musím ji napsat co nejdříve, protože v pátek se jede za Klášou, a já nevím, jestli pan... náš vyučující není schopen to ještě vrátit, kdyby se mu to nelíbilo, takže raději co nejdříve. Vůbec nevím, co mu tam budu psát, haha.


Jsem vyčerpaná, ale nehorázně. Už je to sice mnohem lepší než včera, ale stejně mi bude ještě chvíli trvat, než se dám dohromady. Možná bych mohla jít spát...


Dneska se mělo jet na rodinnou oslavu.
Ale ségra (P) přišla s tím, že mají ve škole generálku na koncert, co bude v týdnu, a tak teda jet nemůže.
Já jsem prohlásila, že tam jet nechci, a tatínek prohlásil, že teda nemusím, že řeknou že se učím na zkoušky. Krása. Stejně musím napsat tu seminárku.
Takže jsem doma a nakonec jela jenom Momo-chan s rodiči. Věřte mi, ta byla nadšená *ironie*.


Momo mi koupila pouťové lízátko. Takové to, co je to jenom cukr a barvivo. Nemůžu si zvyknout na tu chuť. Trochu jak cukrová vata?

Jak jsem včera táhla tašku s posledníma věcma z koleje, tak jsem si pěkně pohmoždila rameno.
popruh tašky mi způsobil něco, co vypadá jako něco mezi cucflekem a vlkodlačíma škrábancema. A zrovna tak hezky, že to jde strašně vidět. A bolí to jak sviň. I jenom mít na tom tričko.
Oh, koukám, že to pod tím začalo žloutnout. No to se pak nedivím, že mě to bolí. Ach jo.


Jo. K nadpisu. Ztrácejí se nám doma čokolády, a zloděj se odmítá přiznat.
Nějaký týden zpátky jsem měla čokoládu. Snědla jsem tak dva řádky, následně na ni zapoměla a nechala ji ležet na stole. Pak jsem odjela do Olmíku.
Když jsem se vrátila, čokoláda na stole nebyla, ačkoli jsem si naprosto jistá, že jsem ji tam nechala, a že jsem ji nesnědla.
Měla jsem na stole podivné drobečky, co vypadaly jak od čokolády, ale ty jsem bez vedleší myšlenky smetla.
Každopádně, má čokoška se nenašla, a to jsem prohledala všechno.
Ale nechala jsem to být,

Včera jsem přijela, v ledničce byly tři čokolády. Táta tvrdí, že den předem jich bylo pět. Nikdo je nejed (ačkoli zde je pravděpodobné, že si je snědl sám, a ani o tom neví).
Co mě dělá starosti je moje další čokoláda, která zmizela.
Dostala jsem k narozeninám celkem 5 čokolád. Než jsem ve středu odjížděla na kolej, měla jsem ve skříni dvě. Jednu jsem popadla s sebou a ta druhá tam zůstala.
Ještě jsem si cestou říkala, co z té čokošky ve skříni zbyde, když je takové horko. cestou domů jsem se těšila, že ji teď na završení zkoušek sním na posezení celou.
Jo.
Ta čokoláda zmizela.
Prohledala jsem skříň s tím, že jsem ji možná zahrabala jinam.
Není tam.
A do skříně mi nikdo neleze.
Asi nám nějaký skřítek krade čokolády.



Ehh??? Ono už je poledne?
Já bych fakt asi měla jít ještě spát. To není možné, tohleto.
Tak. Jakmile dopíšu tu seminárku, budu se Vám více věnovat. Zatím se mějte.

Cam

4 komentáře:

  1. 40 bodů? To je hodně natěsno. Já bych si radší dala nějakou rezervu, ale zase..toť otázka 8D

    Jinak gratuluju k B! :D

    ww na znaky máš prázdniny, tak to dáš! Můžeš si třeba zkusit přelouskat nějaké věci, co možná budou v Oujiho photobooku, tak si zvykneš 8D Jinak, pokud ještě nemáš Rikai-chan/kun pop up slovník, tak si ho stáhni, určitě ti pomůže :DD

    Ale škoda té japonštiny. Ale to vypiluješ :) Nnakonec to bude stát za to, až budeš rozumět anime a show bez titulků a nebudeš muset furt potřebovat slovník! :D Faitoo~~

    O čem píšeš seminárku? Zas dej vědět, jak to dopadlo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ona tak původně ta rezerva byla, japonština 5+5 za každý semestr, a znaky 3+3 (ty z prvního semestru taky nemám), takže dohromady by to dávalo 56.
      Teoreticky by se mi měly ještě připsat ty znaky, ale nejsem si jistá, jestli ten test bude ještě v období, do kdy se má uzavřít ročník, anebo až potom.
      Ale tak co, postupuju, a to je v tuto chvíli to nejdůležitější.


      Tak ale já neustále něco čtu, hlavně blogy, teda. Ale to, že znak přečtu, neznamená, že mi to pomůžeš, musíš umět slovní složeniny (a že jich je hodně), a hlavně si vzpomenout, jak se píše, což je u mě hlavní problém :D

      Seminárku píšu na téma "Etiketa v Obchodním Styku"
      Velice záživné téma, ale už toho mám skoro půlku, takže si myslím, že bych to měla mít rychle dodělané

      Vymazat
  2. Fandím ti! Všechno to zvládneš a bude to úúúplná pohodička...vysílám k tobě svou pozitivní energii! :) A už se nemůžu dočkat té Klášiné pařby, lidi, to bude konec...světa.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak po prázkách to dáš! :) Teď si trochu odpočiň, dopiš seminárku a bude :D Další rok už to třeba bude víc v pohodě, už budeš vědět, do čeho jdeš...

    OdpovědětVymazat