čtvrtek 4. července 2013

bla bla bla, baleťák, blablabla, muzikál, a hle!

Zdravíčko, přátelé~
Venku nám svítí sluníčko~ A je moc vedro. Ale co už.



Viděli jste někdy baleťáka naživo? Já měla tu čest minulé úterý a věřte mi, bylo to... Divné.
Ségra měla taneční vystoupení na té svojí slavné škole, a součástí byla asi hodinka ukázek z různých baletních představení. Dospěla jsem k závěru, že balet není moje parketa. Ale mají pěkné sukýnky.


Jedna věc, na kterou jsem se chtěla rozčilovat už dávno.
Kuroshitsuji 2 re-make.
(konečně je termín DVDčka, 2. října. Teda asi)
Stále nechápu, jak může Masa hrát Alana, ale co mě žere víc, je ten týpek, co hraje Erica. A furt si nepamatuju jeho jméno. Je divnej, prostě a jednoduše.
Zapřísáhla jsem se, že nebudu soudit, dokud to neuvidím. je to hodně těžké.
A podle všeho měl paruku. Why?


Když jsem v neděli jela od Kláši, tak naproti mě přes uličku seděla ve vlaku ženská. Byla celá v růžovém a vypadala jak žvýkačka. velice nevkusná. A tato dáma na mě celou dobu zírala.
Jako já chápu, že v Rikkai mikině vypadám jak čmelák sršeň, ale to není důvod, aby na mě takhle zírala.
Tsss.

Když už jsem tak hezky prospala ten Kruh, na který jsme se dívali, tak jsem se rozhodla, že si pustím ten japonskej, když už ho mám více jak rok stažený.
Nějak nevím, co si o tom myslet.
A hlavně nechápu - kde pro pána krále vzali američani pro svou verzi koně? A proč?
huh.


Věc, která mi včera naprosto zkazila náladu:
Pár dní zpátky tady byl jakýsi článek, patrně z bulvárního časopisu o tom, že Kane-chan má přítelkyni.
Posléze se ukázalo, že článek byl vážně aktuální. Kane-chan 5 dní nepsal na blog (on, kdo píše denně), a včera náhle napsal velice formálně znějící omluvu.
No. Takže.
A už to nebudu znova nijak dál rozebírat, jelikož je mi z toho jenom smutno.


To Free! anime je pěkná šílenost. huh.

Jsem na sebe hrdá, jelikož jsem včera dopsala kapitolu povídky, a když takhle budu pokračovat dál, tak bych do konce prázdnin mohla dopsat úplně všechno co chci. ^_^


Ještě něco jsem chtěla... Ale co to safra bylo...
Huh, asi bych měla něco udělat s pamětí.
No nic, tak příště.
Cam.

Žádné komentáře:

Okomentovat