pátek 7. června 2013

Plány na prázdniny....

Aneb potřebuju prachy, ale jsem příliš lína jenom uvažovat o shánění brigády.

Něco mi říká, že už je ale stejně pozdě na to cokoli najít. Navíc my jsme malé město, tak tu není co dělat.
Ale přiznejme si to, mě se stejně nechce.

No a jelikož si musím nějak zpříjemnit to zatracené zkouškové, tak vymyslíme nějaké plány na prázdniny, ne?
Obecně mám celé prázdniny volné, takže... musím nějak zařídit, abych je celé neproseděla u počítače

Následující seznam v náhodném pořadí, jak mě to zrovna napadne, jelikož to teprve vymýšlím, abych pravdu řekla.



Plán č.1: jakmile skončí zkouškové i kamarádce (je na medině a prý mají zkoušky až do půlky července, a pak zase od půlky srpna), tak se na ni pověsím a už ji nepustím. Slíbily jsme si nějakou pořádnou oslavu narozenin (ona má narozky v červenci, tak to tak nějak každoročně spojujeme dohromady), a celkově s ní chci strávit co nejvíce času to půjde.

Plán č. 2: Koťátko? Já stále nevím, zda mám povoleno si to kotě pořídit anebo ne. A to mě štve. Já chápu, že Míca byla předtím velice vytočená, když jsem si přinesla Šmudlu, jsem si moc dobře vědoma, že to pro ni byl stres. A ano, jsem si taky vědoma toho, jak moc byli všichni na Šmudlákovi citově závislí. Vždyť mě to položilo, když se ztratil. Ale pardon, potřebovali jsme kočku, protože Míca už je stará. A tím pádem kočku stále potřebujeme.
Navíc potřebuju něco, o co bych se mohla starat.

Plán č. 3: Oslava u Kláši

Plán č. 4: Prázdninový sraz, tentokrát u Mayi
Měly bychom vymyslet nějaký super cool název naší akce.

Plán č. 5: Re-watchnout všechny Tenimyu a ke každému něco krátce sepsat. Ačkoli si nejsem jistá, zda přežiju ty úplně první. mají mizernou hudbu a chorošku a vůbec, jednou stačilo.

Plán č. 6: Shlédnout všechny anime, filmy, seriály ze seznamu (nejprve to bude chtít sepsat ten seznam, mám to různě po lístečkách a poznámkách), a napsat k nim články.

Plán č. 7: Přečíst TeniPuri mangu (tohle má vlastní bod, protože proto)

Plán č. 8: Doučit se japonskou gramatiku, abych to příští rok zvládla, když to letos jaksi nevyšlo

Plán č. 9: zopakovat si angličtinu, ať nedělám tak pitomé chyby

Plán č. 10: Dát dohromady své psaní
a) dopsat povídku o andělech
b) začít psát novou
c) dopsat ty FFky co mám rozepsané
d)zůčastnit se literárních soutěží

Plán č. 11: zkusit si přivydělat.
Shánění brigády jsem zavrhla (možná mi táta dá na starost nějaké jednorázové třídění papírů), ale napadlo mě si zkusit přivydělat nějaký halíř prostřednictvím psaní?
Zaprvé některé ze soutěží mají finanční odměny.
Zadruhé existují servery, kde platí za článek (musím to ještě prozkoumat)
a zatřetí: před nějakou dobou se na blog.cz rozjela diskuse na téma zveřejňování článků s placenýma reklamama. Člověk prostě zveřejní článek s reklamou a oni mu za to zaplatí. (problém je v tom, že na tohle mám můj blog se svými 10ti návštěvníky příliš malou návštěvnost) (a teď jako naschvál nemůžu tu stránku najít, haha)
To je jedna úvaha.

Druhá myšlenka, je, zkusit prodávat na fleru, nebo někde, náramky a podobné kravinky. Moje náramky nejsou zdaleka dokonalé, ale říkám si, že s trochou praxe (a ne jak to vytáhnu jednou za půl roku a pak se divím, jak mi to nejde), by se to dalo zdokonalit.
huh.

Nebo, nebo... Napadá někoho ještě nějaká možnost, která by stála za úvahu?

Plán č. 12: Blog
Vylepšit blog, vymyslet pořádné věci o kterých psát, ať to tu nevypadá tak jak to tu vypadá, vážně ty věci napsat, a někde vymyslet víc čtenářů.
Totéž platí o druhém blogu.

Plán č. 13: číst.
Nepamatuju se, kdy jsem naposledy sedla ke knížce a strávila s ní minimálně půl dne, ideálně i den, nebo dva v kuse.
Ano, bylo to kdysi dávno, když jsem neměla notebook a na netu jsem měla povolenou maximálně hodinu a půl denně (je nás doma hodně, bylo potřeba se střídat). Internet je sviňa.
Taky, poslední dobou je těžké najít knížku, která by mě opravdu zaujala. nevím, čím to je. Nějaké návrhy co bych si měla přečíst?

Plán č. 14: "Pane "Dokonalý", nevadilo by Vám zabít trochu času v mojí přítomnosti?"
Já ho na to kafe dostanu, ať to stojí co to stojí!!

Plán č. 15: Ráda bych se naučila nějakou chorošku z Tenimyu, nebo tak něco. Protože je těžké se donutit hýbat, a tancování je asi tak jediné, co mě jakž takž baví.



Tak. Seznam se bude ještě rozšiřovat, ale tohle zatím stačí.

Co vy plánujete na prázdniny? Anebo máte nějaký nápad, co bych mohla přidat do svého seznamu? Klidně i nějakou kravinu? Ráda se nechám ispirovat :D

4 komentáře:

  1. Aww, to be se nevydla zkouška z gramatiky? D: Jaj, tak to je mi líto. Ale přiští rok je taky šance! :) Good luck!!

    Haha, už se těším na články o anime/filmech/blabla. A staré TeniMyu? :D LOL riskuješ své zdraví xDD

    Oslava u Kláši! Oslava u Kláši!!! Na to se mega těším! :DD Jak babka na důchod :D

    Pan Dokonalý? Kdo je pan Dokonalý, tell me! /too curious! :D

    Haha, problémy se čtením? To znám. Nevím, co za žánr tě zajímá? Já teď čtu Roberta Fulghuma a jeho Všechno, co opravdu potřebuju znát, jsem se nauči v mateřské školce. Jsou to takové vtipné, veselé a pěkné krátké texty o jeho živitě, které inspirují nebo potěší :D Nebo 1984 a 451 Fahrenheit? Jasně, školní četba, ale tyhle jsou fakt dobré :D Nebo já jem mago do antiutopických knih a věcí. Popřemýšlím o tom :D

    Haha, zkus se naučit On My Way, někde na to existuje video od TeniMyu kluků, kteří to učí tančit ještš s FGKS :D Já se to učila, ale když jsem si omlyem ukopla nohu, protože bývalý pokoj byl stísněný, tak jsem skončila :D

    Ooo, peníze se vždycky hodí. Otázka je jak. Psaní by mohlo být fajn :D Myslím, že Google - AdSense nabízí placené reklamy :D A nějaké náramky a takové věci se djí dělat vždycky, třeba přes fandom :D

    Nějaký super cool název hell yeah! :DD Bohužel já mám super lame naming sense :DD Teď nedávno jsem plánovala, co bychom mohli dělat.

    Můj plán na prázdniny? Hm, napíšu na blog.
    Nápady? Hmm...hrát hry? :D Naučit se kanji, překládat z japonštiny nějaké kraviny. Cvičit. Trochu. Jezdit na kole.

    A tak :D




    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fascinuje mě tvůj dlouhý komentář :D

      Já si říkám, že bych se na první Tenimyu měla podívat, a zhodnotit, zda vůbec stojí za to, aby mi zabíraly místo v PC... Ale jak říkám, jednou stačilo, tak nevím, nevím... :D


      On to je Pan "Dokonalý", ty uvozovky jsou nutné :D :D
      Spolužák z gymplu, půlku čtvrťáku jsem se ho snažila vytáhnout někam ven, ale ani jednou to nevyšlo. Následně jsem ho skoro rok neviděla, až teď jsem ho náhodou potkala, tak si říkám, že třeba bych to mohla zkusit znova, třeba to konečně alespoň jednou výjde, a náležitě si s ním pokecat.

      No já jsem vždycky četla fantasy a červenou knihovnu, ačkoli ta mi poslední dobou příjde víc než pitomá. S jinýma žánrama nemám moc zkušeností, abych pravdu řekla, kromě povinné četby. Možná, když zapřemýšlím, tak najdu spoustu věcí, které jsem chtěla přečíst. Hm. A díky za tipy.

      jooo... já ty videa možná dokonce někde mám...to bude na začátek asi vážně nejlepší ^^

      No, takže tak :D :D


      Vymazat
  2. Já už si brigádu jaksi sehnala...ale už teď se mlátím do hlavy při představě těch totálně zabitých prázdnin. Jinak mám v plánu číst, psát a hlavně se učit, podniknout něco s rodinou a doufám, že i stanovat u Beccy. Samozřejmě Klášinu oslavu a snad i Mayin sraz, pokud to v Mekáči s Klášou nějak ošmelíme...což mě přivádí k myšlence, že bychom se měly domluvit na tom datu :).
    Něco mi říká, že ty sviňký prázdniny strašně rychle utečou...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže mekáč, jo? Zajímavé... Pak se podělte se zážitkama :D

      Vymazat