sobota 27. dubna 2013

Alpaka. Prostě Alpaka

Sbírka nepodstatných věcí, které se teď dějí.

Otevřu Oujiho blog a tam alpaka. Nadpis alpaka, pod tím fotka zvířete, které potkáme možná tak v zoo, a pod tím nápis "kawai~"
Tož, je ten chlap normální?
Nějak jsem to nepobrala.

Celkově ty blogy poslední dobou moc nepobírám.


Musím si dodělat cosplay. Protože protože protože...
Mám chuť zavraždit kapucu od mikiny. Ale bohužel to nejde. Byla by to pomalá a bolestivá smrt.
A někam jsem zašantročila čelenku a nemůžu ji najít, což je krapet problém. Ještě beztak budu muset kvůli toho uklidit.
A přišla jsem na to, že máme doma černou kšiltovku. A pokud bude takové vedro, jako celý týden teďkom, tak se bez kšiltky upeču (nesnáším, když mi slunko pálí na hlavu). z toho by mohl být joke, který nikdo nepochopí. Jo, to by mohl.


Pár dnů zpátky vyšlo nové cédečko k Tenimyu, spolu s klipem.
Dva tři poznatky:
-Kamicchi má divnou výslovnost. Jeho シャイ二ースカイ, shining sky, je naprosto nesrozumitelné. Zabývala jsem se tím hodně dlouho a pak jsem našla slova a konečně pochopila, co to má být.
-Líbí se mi to jejich oblečení. Všech.
-Až na to, že Kamicchiho tričko vypadá jako dámské. Ségra mi tvrdí, že je pánské, ale pardon, mě se to nezdá. Respektivě jsem nikdy nepotkala chlapa v něčem takovém.
Chtěla jsem screenshot, abych se mohla hádat se světem, bohužel se to ukázalo nemožným.
Někde mezi 4:38 - 4:41 to jde vidět. Je někde uprostřed. Vínové tričko.
Navíc mě fascinuje, jak ho tam nechali poskakovat s mikinou kolem ramen. Asi třikrát ji málem ztratil.

Další hustá věc je Hyoutei naskládaný v Atobeho limuzíně. Jeden na druhým. Why not



Minulý týden ještě kytky nekvetly. Přijedu domů a všechny už jsou odkvetlé. To mě safra rozčiluje.

A samozřejmě, všechny přednášky na Animefestu, které bych chtěla, budou když tam nebudu. A když tam budu, tak tam není nic moc zajímavého. Krása prostě.


Ten cosplay mě zabije. Ale alespoň jsem našla tu čelenku.
Budu vypadat jak magor.

A do toho se začínají motat zkoušky. Zase někam moc brzo. Umřu.

Tímto pro dnešek končím. Asi.

3 komentáře:

  1. Jop, musím prohledat program...chtěla jsem to udělat dneska, ale asi to bude muset počkat na středu. Jinak o tom, že se tam znítím, už jsem taky přemýšlela...bohovééé, začínám se bát, jak to dopadne XD Doufám, že se uvidíme :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já počítám s tím, že se uvidíme, hodlám se nalepit na Klášinu skupinku, bo se tam nechci toulat celou dobu sama, a předpokládám, že ty jseš součástí... :D
      Budeš mít cosplay?

      Vymazat
  2. Asi tak :) Mám déšť moc ráda, ale ne když mi zkazí plány -_-

    OdpovědětVymazat