pátek 26. dubna 2013

Putovní fangirlingový deníček - závěr

Náš projekt s posíláním deníčku jsme začaly na konci listopadu a nyní, téměř po pěti měsících je deníček zpátky!
Dorazil asi se 14denním zpožděním a upřímně, už jsem byla na nervy, že nám ho pošta někde ztratila.
Následující další dva týdny jsem zazdila já.

Jsem ráda, že jsme do toho šly, byla to zábava. Až na ten trošku posekaný závěr to fungovalo dokonale. A je to velká sranda číst. ovšem někteří píšou značně nečitelně. Včetně mě.

Deníček jsem naskenovala a nahrála na ulozto, a odkaz pošlu všem účastníkům na email. To proto, že si nejsem jistá, zda všichni souhlasí s tím, aby se to zveřejňovalo úplně.

Tenhle článek píšu jenom jako oznámení na to, že jsme projekt tímto uzavřeli.
Pokud se chcete jakkoli vyjádřit, buďto okomentovat něčí zápisky, nebo úplně cokoli, máte prostor v komentářích.

Žádné komentáře:

Okomentovat