úterý 8. března 2011

Nejhorší je osamělost

Dneska mám zase jednou strašně divnou náladu. Dopoledne jsem trpěla pocitem, že mě nikdo nemá rád (já opravdu nevím, kde se to ve mě vzalo), a tím pádem mě přepadla absolutní deprese. Nevím, proč to. Podařilo se mi neúmyslně udělat jednu nepěknou věc kámošce a chvíli to vypadalo, že se urazila a nemluví se mnou. A poté mě prostě přepadl ten pocit... Když jsem na matice seděla sama, protože má sousedka si sedla s jiným děvčetem... Připadala jsem si jako kdysi na základce. Sama.
Pocit osamělosti je úplně to nejhorší.


Ale už jsem v pohodě. V průběhu dne mě to přešlo. Kámojda se mnou normálně mluví, takže je to opravdu v pohodě.

Jinak tenhle článek je jenom změť myšlenek. takže si na to pusťte písničku:

Swallowtail Butterfly - Setsugekka (japonská skupina, ve které zpívá i Shinya Matsumoto, muzikálový Alan Humphries)

Když jsem šla dneska ze školy, potkala jsem skupinku malých děcek, nevím, druháčci, třeťáčci, těžko říct. Bavili se o nějakých filmech, které viděli.
"A viděli jste Saw?"
"Já jsem viděl pětku! Tam byl chlap a ono se mu to zavrtalo až do mozku! A ženská, ona strčila ruku do cirkulárky a ono..."
S mírným pocitem nevolnosti jsem je rychle opustila. Nechápu, kam ten svět spěje. Takové malé děti a takové brutální věci, a jim to přijde naprosto normální. Fuj.
Zmiňované filmy jsem neviděla a vůbec mi to nevadí.

Dneska o suplované hodině jsem stvořila nádherný obrázek Alana. Na to, že vůbec neumím stínovat, se mi opravdu povedl.

O víkendu jsem mamku požádala, aby mi zastřihla vlasy, asi tak o 10 cm. Ke kadeřnici se mi nechtělo, a mé vlasy nutně potřebovaly zastřihnout roztřepené konečky a taky srovnat (každý pramen jsem měla jinak dlouhý). Dopadlo to tak, že mám vlasy těsně pod ramena. Což znamená o hooodně kratší než předtím.
Ani mi to moc nevadí, ono to doroste. Ale je to trochu nezvyk. Chvilkama, když se kouknu do zrcadla, mám pocit, jakobych to ani nebyla já.

A opravdu nevím, co budu mít z toho, že postahuju všechny díly Hetalie

No nic, jdu zpracovat nějaké fotky a dopsat FF o Alanovi a Ericovi. Mějte se

Žádné komentáře:

Okomentovat