čtvrtek 3. března 2011

Ode dneška je mi devatenáct....

... a oznamuju Vám to egoisticky čistě jenom proto, abyste mi mohli popřát.

Jsem ňáká unavená, ani nevím, jestli tenhle článek vůbec dopíšu... Uvidíme.Ještě tu na mě čeká jedná povídka, ale je v angličtině a já přemýšlím, jestli se mi do ní chce, nebo ne... No, ono by se chtělo, ale dokážu se na tu angličtinu soustředit? Toť otázka :D

Mno nic, k dnešnímu dni:
Není nic lepšího, že když člověk ráno skoro ještě spí, otevře facebook, a hned na něj vyskočí dvě přání od kamarádů. To fakt hodně potěší :-)
No a hned z rána, poté, co jsem koupila celé tři balíčky bonbónů pro mé spolužáky, a když jsem se doploužila do školy, jsem dostala dárky od kámošek. Jedna mi dala skleničku s vyobrazením Londýnského metra a plátěnou tašku s motivem jakýchsi, ale pěkných, kytek. Druhá mi dala přívěšek na krk, červenou hvězdu.

Někdy mezitím mi mí nenažraní spolužáci snědlií všechny bonbóny :D

Mno a doma mi ségra dala lentilky, bloček a razítko. To razítko mi strašně připomíná Breaka z pandory Hearts, protože má tvar hrnku s podšálkem a je na něm králík s přesně takovým lízatkem. jaké měl Break :D
Druhá ségra mi dala přívěšek na krk.
Od mamky jsem dostala plyšovou žábu!!! (I'm totally happy :D). To z toho důvodu, že jsem tudle, naprosto okouzlena muzikálem Frogs prohlásila, že chcu žábu :D Pojmenuju ji Kakeru nebo Aman, ale vzhledem k tomu, že moje žába je zelená, a Kakeru v muzikálu byl taky zelený, tak to asi bude Kakeru :D
Mno a táta mi dal nějaký prachy. Vidím to na útok na ten nový obchod, co se usadil u nás pod knihovnou.

Jsem zvědavá, jestli si na mé narozky vzpomenou prarodiče. ale vzhledem k napjatým vztahům, které nás vládnou... kdo ví..

Ale to, co mě potěšilo nejvíc, byly dnešní úsměvy od jedné osoby, které znamenají mnohem více, než kdoví jak drahé dárky :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat