neděle 13. září 2015

Výžblept, 13.9 2015

Veřejně přísahám že již nikdy nebudu psát povídku o upírech... Anebo možná že ano, jenom potřebuju jinčí koncept. To tak když něco krásně začne a pak to člověk není schopen dokončit. Visí nade mnou ultimátum dnešního večera... Tímto zdravím Efču xD

Jak se máte, děti?
Jak to vypadá se školou? Bavíte se? Stresujete se?

Jak jsem již dříve zmiňovala, mám za sebou přesně týden školy. Bude to vtipný semestr, to můžu říct už teď. Na jednu stranu se mi tak strašně nechce na to i jenom myslet, ale na druhou stranu jsou naše předměty zajímavé, to jim nikdo neupře. Další věcí je že škola dává do mého života alespoň nějaký řád. Alespoň vím že když nic nestíhám tak to není mou vinou.



"Jsem Tygr a všechny vás sním!"

Jsem ráda že se dneska konečně zlepšilo počasí... ono slibované babí léto, doufám že vydrží alespoň ten týden... Bylo by supr kdyby mohlo být hezky i za 14 dní... ale to bych asi chtěla moc


Mimochodem, držím smutek. Má oblíbená postava umřela. Ne že bych doufala zrovna v 'happily ever after' ale ups. Úplně nejhorší na tom je, že jsme všichni už předem věděli že se to stane, akorát... doufala jsem že se to nestane. Že se to ještě nějak zaobalí. Přidejte si k tomu odhalené tragické backstory, a jop.
Also it looks that whole fandom is in denial. Je hezké jak se všichni shodnem.
A podle traileru k pokračování to nevypadá moc pozitivně ani pro jeho parťáka, haha, jestli takhle umře další postava tak to nedám. Here we have that happily ever after. Wait. I think I need a fic.
Hádám že jsem s takovou ve špatným fandomu. Měla bych se vrátit k nějakým shoujo slaďárnám, tam se většinou neumírá. Většinou.


Na tumblru bylo něco ve smyslu že: "vaše oblíbená postava je odrazem vás samých"
Řešily jsme todle téma s kámoškou a, vážně by mě zajímalo co to z psychologického hlediska o člověku vypovídá. Protože když si probereme moje oblíbence, ty s kterýma se dokážu sžít nejvíc, dostaneme opakující se vzorec tragických (umřetí, nemocní, traumatizovaní atd...) osobností.
Příklad:
Alan Humphries z Kuromyu (nevyléčitelně nemocnej, deprimovanej, a následně zabitej); Yukimura Seiichi z Prince of Tennis (nemocnej, zdeprimovanej, skoro umřel); Mamiya Seiren z Messiah project (deprese, nejistý sám sebou, držíc se v pozadí, a wow, jeho backstory bylo tragičtější jež jsem předpokládala, but well)... Mám pokračovat?
...Krapet mě to znepokojuje a musím to blíže prozkoumat.

Máte taky nějaký podobný vzorec v oblíbených postavách? Pokud ano, jaký?

Na závěr si pusťte si písničku, naprosto bez kontextu, protože je tak chytlavá že mi leze na mozek a jestli to uslyším ještě jednou tak... mi mozek vyteče ušima ven.


Problém je v tom že mně kontext taky uniká. Myslím že kdybych hledala tak bych nějaký našla, ale mi se nechce... Ale je tam pár mých oblíbených borců, takže... (dobře, znám z nich tři)
Vypadaj jak z Harryho Pottera, což je funny, ale vzhledem k textu to vidím na nějaký... samurajský high school AU...
Já už se preventivně nedivím ničemu.

4 komentáře:

  1. Ah, to je catchy, dammit XDD Škola - umřu stresem, ale neva, s tím se počítalo. Svoje oblíbený postavy schválně musím někdy prozkoumat, je jich strašně moc, takže to asi vezmu 1 per fandom... nicméně to prohlášení na tum,blru mě značně znepokojilo...

    OdpovědětVymazat
  2. Super článek
    terievans98.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ihned to musíš dopsat, jinak tě budu párovat s nějakou postavou, na kterou si nejsem absolutně schopna vzpomenout :D (kdo to u všech Skotů byl? :D ). Jinak u těch postav... u mě to budou velmi tiché postavy, co nemají rádi ostatní krom nejbližších (tak Shinji, Saito, z nejaponských... taky většinou psychopati)... Mám se bát? Nebo spíše, máte se bát i vy? >:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mao to byl, a to že se to nepamatuješ mě svým způsobem těší :D
      a myslím že bysme se měli bát všichni, včetně tebe -_-

      Vymazat