čtvrtek 29. srpna 2013

Dori je zpátky!!!! Opakuji, Dori je zpátky!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lidi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dori je zpátky v Japonsku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A pokud jsem to pochopila správně, tak slíbil, že zase začne psát na blog
*dances around the room*




Huh, včera k nám přijelo příbuzenstvo a já myslela, že ty děcka zabiju. Za jediný večer. Budou u nás do neděle.
Když ale oni dělali takový kravál!!!!!!!! Mě bolela hlava, byla jsem úplně zničená, a oni takhle... Ještě mi skákali po posteli a to já fakt nesnáším.

Navíc, první věc co po mně strejda chtěl, jakmile mě uviděl, bylo: "Řekni nám něco japonsky"
Víš co? Běž do háje!
Já nikdy nevím, co bych měla říct.



A brní mě prsty a já nevím proč.


Teď jsem po následující tři týdny volná jako pták~

A neptejte se mně na tu zkoušku. Výsledek ještě nevím, ale mám z toho hodně špatný pocit ale už je mi to jedno, ale vážně, raději se neptejte, protože se z toho zase složím.
Děkuju za tolik stresu. Není to zdravý.


Oh, hell, já musím dopsat ten článek o Tenimyu. Deadline přesně za týden. A to toho musím dopsat víc. Uh...
Možná... Ty jo, já bych měla věcí...


Za poslední týden jsem navymýšlela spoustu věcí co bych chtěla dělat... nějaký fanfikce, psaní drabble, pak si chci natisknout povídky (a zrovna teď musel umřít počítač a noťas mi k tiskárně zapojit nejde... Taky bych ocenila, kdyby někdo koupil barevnou barvu do tiskárny, ať si můžu natisknout nové obrázky, ještě stále mi visí po stěnách Takumi... A Yamapi.)


Dále mě fascinuje, jak se neustále snažím tahat jistou osobu z deprese, jak se jí snažím uklidnit, ale začínám si připadat, jestli už možná nejsem moc otravná. Ale já tu nemůžu prostě sedět bez jakékoli reakce, protože upřímně řečeno po jejím posledním breakdownu mám strach aby si něco neudělala. Už je to několik měsíců zpátky, ale stejně... (Way to go, to get attached to person you know just via internet...)


Našla jsem nějaký random backstage k Tenimyu, který podle všeho zahrnuje všechno od DL 2011 po Seigaku vs. Rikkai, a je to vážně random, protože po většinu času to zahrnuje záběry na náhodné osoby a prostě...
Taky v jedné scéně byly hoši naskládáni na sobě na hromadě a I was just WTF? A ni nevím, kdo to vlastně byl, haha.


WTF? Děcka pobíhají kolem baráku a vyřvávají "IÁ, IÁ" Seriously, WTF are you doing?
Já nevím, jak to do neděle vydržím.


Začala jsem číst TeniPuri mangu.

Mějte se a užijte poslední dny volna!

2 komentáře:

  1. Tak se k nim přidej, můžeš lítat po baráku a řvát třeba DORI DORI :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stačí ségra která random vykřikuje "Joushou Rikkaidai!"
      A já jenom kroutím hlavou do čeho jsem ji to zas dostala...

      Vymazat