středa 22. května 2013

今日も明日も。。。

A já se asi brzo zblázním!!!!!

Zdravíčko, přátelé.
Jakpak se všeci máte?
Chtěla jsem Vám sdělit spousty věcí.
Už si je ale nepamatuju.



Jsem unavená, ale neskutečně. A zas až tak moc to nechápu. Ano, v pondělí jsem vstávala v nekřesťanskou hodinu, veřer šla pozdě spát a den na to vstávala taky strašně brzo - a do toho stres ze zkoušek.
Ale to, že jsem včera šla spát v devět a vzbudila se v dnes půl jedenácté s tím, že je mi na umření a že bych klidně spala dál - to moc normální není.
Protože já to mám nastavené tak, že se budím vždycky v devět (když nemusím dříve, samozřejmě). Ať jsem jakkoli unavená.
Ale teď je akoro 1 a já jsem mrtvá. Doufám, že na mě zase cosi neleze.


Poslední týden či dva nejsou zrovna šťastné.
Jednak jsem s nervama v háji kvůli zkouškám, jednak... To je jedno. Asi. Nevím

Mám za sebou dva pokusy testu z Japonštiny (dohromady jsou 3, pak máte smůlu).
Watanabe-sensei se ale asi pravděpodobně baví tím, že dává druhý pokus nehorázně těžký, anebo nevím. Psalo nás to asi 60. Udělali to dva.
Špatný joke, prostě.

Včera jsem psala test ze SJS (současná japonská společnost).
Otázka: Objasněte v kontextu japonské společnosti pojem Gothic Lolita.
Jakože WTF? Co předpokládala za odpověď?

No a co mě ještě čeká?
V pondělí literatura, v úterý Dějiny myšlení, a v pátek znaky. Zatracené znaky. Nejde mi to, ale vůbec.
A pondělí potom poslední možný pokus z japonštiny. A víte co? Mě to štve, protože to zrovna mám narozeniny. Grrrrrr! pfff.

A potom, za předpokladu, že by se stal zázrak a já zvládla jak japonštinu tak znaky, tak ještě zbývá Souborná jazyková zkouška.
Kill me now.


Chcípnul mi mobil. Prostě... Kdykoli jsem ho strčila do kapsy a následně ho vytáhla, tak byl černý display, tvářil se, jakoby byl mrtvej. Vždycky po chvíli naskočil, ale... Já nemůžu riskovat, že by se rozhod nefungovat zrovna když budu potřebovat vzbudit před zkouškou.
Tak jsem doma vyhrabala nějaký starší mobil a začala používat ten (ještě že táta všechny již nepoužívané telefony skladuje). Upřímně... Mezi mým původním telefonem a tím co mám teď je jenom malý rozdíl v čísle. Není o moc starší. Je trochu tlustší. Má mizernou grafiku.
Přijde mi to jako návrat do středověku.
Nu což. za chvíli si zvyknu. Jelikož mám telefon jenom kvůli volání a smskám a budíku, tak je mi jedno, jak vypadá.
Stejně si přeju dotykáč, ať se můžu připojit k netu kdykoli, a hlavně, aby to podporovalo japonštinu, což ty staré nokie nedělají. potřebuju slovník a rozpoznávač kanji.


Abych měla ubytování na kolejích pro příští školní rok, bylo nutné vybrat si pokoj a podepsat smlouvu o ubytování. Nejlepší na tom bylo, že patro s našima pokojema se na příští rok ruší, prý tam budou kanceláře, či co. Ne, že by mě to nějak extra trápilo, jelikož jsem chtěla co nejdříve vypadnout od svých současných spolubydlících (hlavně ta jedna proti mě zjevně něco má - ale já netuším, co jsem jí udělala). Tak jsem si vybrala pokoj na opačném konci budovy. Byl prázdný a všechno bylo dokonalé. Chci být na pokoji se svou kamarádkou, jenomže ona poslala žádost že má o koleje zájem pozdě, tudíž se může zapsat až později.
Tak jsem si říkala ok, tak snad se tam mezitím nikdo nenarve.
Tak jsem minulý týden podepsala smlouvu.
Jo, jenže tady začíná sranda.
Když jsem týž den vlezla na web, tak jsem zjistila, že se ke mně na pokoj připsali dva lidi. Takže - Kiki má zjevně smůlu. Byla jsem naštvaná.
Chvíli na to mi napsala neznámá slečna, že prý na tom pokoji bydlela s kamarádkami 4 roky a že se zapoměli zapsat, a zda bych nemohla se jít přepsat někam jinam.
Tak si říkám proč ne, vždyť ono je to jedno. Ty pokoje jsou všechny stejné, jenom pár jich má balkon a ten já k životu nepotřebuju.
Takže jsem na jiném pokoji, je tam zatím jenom jedna slečna a stále je tady šance, že pokud Kiki nezaspí možnost se zapsat, tak že budem spolu. Prosím, prosím, prosím.
Myslím, že moje yaoistiské tendence se s jejím pohledem na svět značně pobijou, ale pro všechny svatý, ona je kamarádka, a rozhodně to nebude horší než současná  spolubydlící.



Měla bych se jít najíst. Když já nevím, jestli mám vůbec hlad.

2 komentáře:

  1. 2 z 60? Tvl, to je těžší než přijímačky, ne?? Držím ti všechny palce, který mám, zmákneš to :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky držím palce, ať se ti podaří zkoušky a taky ať ti vyjde ten pokoj!!! Ty to zvládneš! :)

    OdpovědětVymazat