sobota 5. ledna 2013

Krátké hlášení

Zdravíčko.
Jak jste si již jistě všimli, žádný článek o novoročních předsevzetích či podobných kravinách se nekonal.
Může ta to tak trochu rozpoložení mojí mysli, ale to je jedno.

Tak abyste věděli, co se se mnou děje, chtěla jsem dát na srozuměnou, že o  mě příští týden asi neuslyšíte (ne že by se to zrovna tady na blogu hodlalo nějak projevovat, ale stejně...)
Mým cílem je zapínat notebook jen pro zkontrolování toho nejdůležitějšího, facebooku a emailu a podobných zpráv. Pokud se mi to ovšem podaří tak to bude zázrak.

Každopádně, abyste tomu rozuměli, příští týden mám zkoušky. Hodně zkoušek.

Pondělí: Japonština
Úterý: Konverzace (už druhej pokus...)
Středa: Zeměpis
Pátek: Znaky

Alespoň že ve čtvrtek je volný.

Úterý týden potom: úvod do jazyka.


A jak se mi pořád zdálo, kolik mám času... A najednou nevím, jak se mám sakra  stihnout naučit celých 9 lekcí za to nemluvím o znacích. A zeměpis, ke kterému jsem se nedostala. A kdyby alespoň byla v úterý ta konverzace brzo, tak se ten zemák ještě nějak naučím večer, ale takhle... Je to celé naprd


Po zkouškách se hodlám vrátit v plné síle na psaní recenzí, povídek a jiných kravin
*má velké plány, nad kterými se zároveň bojí přemýšlet aby se nerozptylovala...*

No nic, přejte mi štěstí a mějte se.

3 komentáře:

  1. Taky to bude zajímavý u nás...nějaká ta pololetka, čtvrtletka a podobný legrácky... X( Not funny, bro...

    OdpovědětVymazat
  2. Aww, tady to bude asi taky podobné .. Ale zatím ne tak hrozné. Možná. AWWW.
    Držím palce ah odně štěstí!

    Yay a právě jsem si všimla těch vajíček dole na blogu co máš, to je tak roztomilé! :3

    OdpovědětVymazat
  3. Hodně štěstí a vrať se v plné síle!

    OdpovědětVymazat