pondělí 3. prosince 2012

Sakra, sakra, sakra!!!!

Bezvýznamný výkřik do tmy*


Právě jsem zažila těžký šok. Jelikož jsem zjistila, že ústní zkouška z konverzace, která měla být údajně až v lednu, bude příští čtvrtek.
Jsem z toho zmaten a minutu jsem myslela, že asi omdlím.
šok, no.
Já totiž konverzaci jaksi moc nezvládám. Jo, jsem schopná se orientovat v textu a tvořit věty podle příkladu, ale vymýšlet něco zpatra???? Bože, bože, jak to mám zvládnout?
*momentálně ve stavu absolutní paniky, ale to se srovná.Snad.*

Takže zatím to vypadá takhle:
Tenhle čtvrtek: Dějiny myšlení
opět čtvrtek: diktát na číslovky (WTF?????!)
Příští pondělí: dějiny filmu (anebo taky ne, on vlastně nikdo nic neví...)
Příští čtvrtek: Konverzace.

Kill me now.




Zvládnu to, zvládnu to, zvládnu to, a hlavně to budu mít za sebou.
Já asi umřu.
Nemám proč stresovat, ale stresuju.
Sakra, sakra, sakra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

8 komentářů:

  1. Hehehe, tak to si užij :D Něco přece umět musíš, ne? předpokládám, že je to dobrá škola na japonštinu.
    Tak jsem si tak říkala, že já tu samoučně pořízenou japonštinu docela zvládám, ale zjistila jsem, že hlavně umím říct '"Miluji tě", "Jsem do Tebe zamilovaná" aj. na sto způsobů a tím to docela končí. Neučit se Japonsky z Yaoi :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já to umím dokonce i napsat :D

      Hej, já jen vyšiluju, jelikož ta konverzace měla být až v lednu a já se prostě nemůžu zbavit pocitu, že to neumím!!!

      Vymazat
    2. To chce Takumiho a kafe. :D A budu ti držet palce.
      Kōun o inorimasu! (pokud je to správně a nemelu kraviny)

      Vymazat
    3. Tohce víc, než jen Takumiho a Kafe. To chce čokoládu, spoustu čokolády.
      A děkuju.
      A tu frázi jsem nikdy neslyšela (anebo je mezi těma, které jsem se nenamáhala naučit), takže nejsem schopná říct, zda to je správně, či ne

      Vymazat
  2. Awwww, to je trochu šok! ;;
    Ganbtatte kudasai, kimi ga naraba, dekiru! 8D Ike ike ike!
    Hodně štěstí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Arigatou gozaimashita^^

      Zatím je to dobrý. V tuto chvíli mám za sebou Dějiny myšlení, a snad jsem je dala.
      za dvě a půl hodiny diktát z číslovek.
      Uf uf.
      Vidím to dneska večer na nějaký hodně stupidní film. Nebudu schopná myslet :D

      Vymazat
  3. Docela mě uklidňuje, že jsou všici ve stejný řiti jako já :D Aspoň tam nejsem sama :D Hele, to zmákneš. Já si včera totálně vycucla z prstu ZSV, když mě zkoušel :D

    OdpovědětVymazat
  4. To dáš, drž se! *přišla s křížkem po funuse, ale nevadí...* XD Jinak ta konverzace... To by se asi divili, co bych jim tam pověděla za zajímavý fráze XD

    OdpovědětVymazat