úterý 11. prosince 2012

11.12

Já se učím. Učím se.  V tuto vteřinu.
Už od rána přesvědčuju sama sebe, že bych konečně měla začít.
Včera jsem to nějak úplně zazdila. Co už.
Problém je, že ve čtvrtek mám zkoušku z konverzace, a jsem vyklepaná jak ratlík. Jsem si vědoma toho, že to můžu v klidu zvládnout, na to, abych se doučila to, co nevím, mám přece jenom ještě celé dva dny. Bude to v pohodě.
Ale přesto mě svírá nervozita a je mi vyloženě špatně. nejraději bych si lehla do postele a všechno to zaspala.

Mě štve, že jsem tak skoro na prášky, jelikož se stresuju zbytečně tak dlouho předem. Jo, kdybych byla nervózní zítra večer a pak úřed zkouškou, tak je to ok, ale když jsem nervní tři dny dopředu, tak je to hodně špatné, snižuje to produktivitu jakoékoli činnosti, a zkracuje mi to život. Nehledě na to, že mi stres zhoršuje astma, což taky není zrovna příjemné.
Ale ať se snažím, jak se snažím, nejsem schopná se uklidnit. I přesto, že vím, že se to nějak dá (vždyť já přece i odmaturovala, pro pána krále!), a pokud ne teď, tak mám další dva pokusy. Cítím se hrozně. A mám obavy, že ta nutela padne za dnešek celá. Čemuž bych ráda zabránila (aneb svatořečme babičku, která dala svým dětem k Mikuláši Nutelu, čímž mi ušetřila asi 60 korun, protože jsem si ji stejně chtěla koupit sama)

Alespoň že venku sněží. Je to uklidňující.
Vtipné je, že ztratím hodinu tím, že budu tohle sepisovat. Tolik k učení se frází do konverzace.
Nehledě na to, že teď bych vlastně měla sedět ve škole. Kašlu na ně. Kašlu na celej svět.
A Olomoucká voda mi nechutná. Asi si budu rozpoštět sníh.


Děvčata, utrhly jste si 4. prosince "barborky"? Já ne, jelikož jsem zrovna byla v Olomouci (a tady třešně zjevně nerostou), a celkem mě to štve...

A byl u vás Mikuláš?
Odnesli vás čerti, že ano? :D

Je super, že nemůžu poslat vánoční pohled své nejlepší kamarádce, protože neznám její adresu. nádhera.

Ježiš, ono už je jedenáct.
Upřímně se těším na to, že ve čtvrtek se okamžitě po zkoušce seberu, a až  do ledna mě tu nikdo neuvidí. No vlastně... To je fuk.

Tenhle článek měl mít nějaký smysl. ale nemá ho. Tak se s tím smiřte a držte mi palce.

Už jsem říkala, že jsem začala koukat na TeniPuri anime? Jsem někde u 60 epizody a je pozoruhodné, že mě to ještě neunudilo k smrti. Dokonce mě to i baví. Dějí se divné věci.

Žádné komentáře:

Okomentovat