sobota 3. listopadu 2012

Putovní fangirlingový deníček

Takže, jak jsem již dříve navrhovala, jdeme do toho! (ačkoli ten název je zatraceně divný)
Dovolila jsem si inspirovat se u Abbys, a jejího projektu Putovní čtenářský deník.

O co půjde? Prostě si mezi sebou budeme posílat sešitek, do kterého budeme psát kraviny. Můžete psát úplně cokoli. Klíčové téma je fangirling*. Můžete se rozplývat v podstatě nad čímkoli a kýmkoli chcete, myslím, že je to fuk. Akorát by bylo fajn, kdyby se to nějak týkalo našeho milovaného Japonska.



Pořídila jsem takový pěkný 100 stránkový sešitek, takže to znamená, že si můžete popsat tolik stránek, kolik chcete. Samozřejmě, pokud někdo zaplní 50 stránek, tak s ním asi vyrazím dveře. V mezích míry, prosím, mysleme taky na ostatní.

Můžeme psát o filmu/seriálu, na který zrovna koukáme, o zpěvákovi, kterým jsme zrovna posedlé, atd...
Můžeme psát, skládat básně, ječet (což se v psané podobě dělá velice zajímavě...), lepit obrázky,  nálepky, kreslit, whatever. Jen prosím nevytrhovat žádné stránky!!!

Uděláme to tak, že každý bude mít u sebe deníček týden, a v tom týdnu do něj bude psát. Začátkem dalšího týdne ho odešle dál, tak aby do konce týdne dorazil další osobě. A ta další osoba do deníčku začne psát další týden. Chápete?
(V týdnu č.1 budu mít deníček např. já. V tomto týdnu do něj budu psát. V týdnu číslo 2 deníček odešlu a v tomhle týdnu taky dorazí další osobě. Další osoba začne psát v týdnu 3, a v týdnu 4 odesílá dál)

Poštovné nás bude stát asi 18Kč (+-)

 Pokud máte zájem se zapojit, napište mi maila. (Můžete tady taky upustit komentář, aby zbytek světa věděl, s kým si vlastně bude deníček posílat)
Do předmětu hoďte něco jako deniček, nebo tak něco, ať v tom nemám zmatek.
V mailu mi napište vaši adresu na kterou se bude deníček posílat (a vždycky ji dostane jen ten, který Vám ho bude zrovna odesílat), a pokud máte nějaké připomínky, které z nějakého důvodu nenapíšete zde do komentáře, tak je můžete tady přidat.
Mail: jasmin.a @ seznam.cz (vynechejte mezery, samozřejmě)



Jo a ještě: Bylo by dobré, kdyby zůčastněné osoby neměly nějaké homofóbní skolny či co. Prostě pokud vám vadí Yaoi, Boys love a podobný kraviny, tohle nebude nic pro Vás. Protože jsem si jistá, že minimálně nějaká narážka se někde vyskytne. Oke?


Takže asi tak.
Nějaké připomínky, nápady, návrhy?
Zapomněla jsem na něco důležitého?


*Fangirling
Jakýsi slovník uvádí toto:
1. the reaction a fangirl has to any mention or sighting of the object of her "affection". These reactions include shortness of breath, fainting, highpitched noises, shaking, fierce head shaking as if in the midst of a seizure, wet panties, endless blog posts, etc.

2. a gathering of two or more fangirls in which they proceed to waste endless amounts of time ogling, discussing/arguing, stalking, etc. the object of their "affection" 


3. To make loud high pitched noises (this includes squealing, yelling, or talking so quickly that it doesn’t sound like they are actual speaking a real language) or show their excitement for the object of their obsession though movement (this includes jumping glomping, running in circles, etc.). Fangirling involves a lot of physical action unlike fanboying and can be quite annoying.

12 komentářů:

  1. Hm, popřemýšlím, jestli jsem na to ten správný japanofil a eventuálně ti napíšu :)

    OdpovědětVymazat
  2. HAHAHA XDDD Yeaah I'm in XD
    Už se těším na vaše ranty and já budud taky moc rantovat hahahaaaaaaaaa!!! Až na to, že do deníčku se blbě píše: asdfghjklkjh xDDD

    OdpovědětVymazat
  3. Tvl to bude chtít, aby to po mně někdo přečetl, že?? :D Noo... Moje písmo... XD

    OdpovědětVymazat
  4. Tak se k nám přidává Marťa s Verčou a možná to nacpou nějakým svým kamarádkám, které neznám, každopádně ty dvě už jsou potvrzené :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže ty, Bába, Marťa, Verča. Oke, beru na vědomí. Akorát mi fakt dej vědět, jestli naverbujete někoho dalšího, ať mám celkový přehled :D
      Jinak spolu s Mayou nás je tím pádem zatím 6, plus ještě se mi možná někdo ozve. To je pěkné, si myslím

      Vymazat
  5. Ahojky, chci se taky přidat. Mohla bych?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, samozřejmě že můžeš. Vítám kohokoli :)

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    3. A ještě, prosímtě, pošli mi na mail svou adresu, ok?

      Vymazat
  6. Ahoj ^-^
    Taky bych se k vám moc ráda přidala, estli nevdí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj. Já jsem jenom ráda :) Napiš mi prosím na mail svou adresu.
      mail je napsaný kdesi v článku^^

      Vymazat