neděle 26. října 2014

zima zima zima

A opět nám uběhl skoro měsíc... Upss xD

Abych byla naprosto upřímná tak nevím kam se mi ten čas ztratil - i když to možná bude těma šílenýma písemkama v posledních dvou týdnech, volbám, a faktu že když už začnu sledovat nějaký seriál, tak ho dám celý najednou (no, v podstatě). Takže tak.




Poslední dva týdny byly pěkně šílené - jak už jsem zmínila tak samé písemky, a taky díky volbám, jelikož jsem byla ve volební komisi.
Člověk potřebuje každý halíř a až na konečné počítaní hlasů je to fakt hezký přivýdělek... ale myslela jsem že se tam budu schopná nějak učit, ale nějako se mi moc nedařilo xD


A z nějakého důvodu jsem už dva týdny strašně moc vyčerpaná. Právě jsem si myslela že když dneska byla ta změna času, že se dospím když můžu spát o hoďku dýl, ale houby, byla jsem vzhůru v nekřesťanskou hodinu a už nebyla schopná usnout -_-
Navíc zítra a ve středu mají ségry podzimní prázdniny, což se mě samozřejmě netýká. Měli jsme slíbené ředitelské volno, ale houby.
Navíc, zítra ráno máme přednášku, pak volnou hodinu, pak hodina odpadá, a pak je cvičení kam musím. takže to je 3 a půl hodiny volna v místě kde není co dělat, v okolí je jen sámoška, paneláky a nemocnice. huh. Hádám že ráno tam nikdo nedojde, já půjdu až na tu odpolední hodinu a upřímně doufám že tam nebudu sama.


Koukala jsem na seriál Once Upon a Time a teď se třesu na další epizoduuuuuuuuuuuuuuuuuuu.
Nápad dobrej, ale časem se to dostalo krapet... Jako fakt nevím proč dělat z Petra Pana takovýho parchanta. Nikdy by mě nenapadlo že nadšeně dokoukám celý seriál kvůli jednomu z hlavních záporáků. Totálně jsem totiž propadla Rampelníkovi. Nevím ani proč, není můj typ, je to záporák na což já většinou nejedu, a prostě...
Naprosto obdivuju Belle. Pohádce Kráska a Zvíře jsem nikdy nevěnovala nijak velkou pozornost, ale to jaká je Belle v tomhle seriálu, milá, nesobecká, schopná vidět dobro i tam kde není - mám pocit že ona je jediná z postav která (zatím) je "nevinná" v tom smyslu že neudělala nic špatnýho.
Jo a Captain Hook je sexy.

Nehorázně mě ale znechutil tumblr. Hledala jsem nějaké něco, obrázky, prostě něco hezkého, a jediné na co jsem přišla je to, že to že mám ráda Rampelníka je úplně špatně (lidi zřejmě zapomínají na to že ano, on je záporák a vždycky bude, nehledě na to jak moc se může změnit k obrazu... nevím čeho) a shippovat ho s Belle je ta nejhorší věc kterou můžu dělat, protože jak on se k ní chová strašně zle a blablablablabla. Kecy. Jednou záporák, navždycky záporák a to ale neznamená že se mi nesmí líbit.
Člověk si někdy připadá jak idiot jenom proto že se mu něco líbí. A to jsem jenom chtěla reblognout nějaké obrázky. Ble


Příští sobotu začíná listopad, což znamená NaNoWriMo, a asi je načase začít panikařit, jelikož já stále nevím co budu psát. Tohle je třetí ročník kterého se chci zůčastnit, a doufám že mi to konečně výjde. První rok jsem vzdala po dvou týdnech v totálním a absolutním skluzu, a loni jsem ani nezačala, jelikož jsem tou dobou byla bez pc.
Letos... nevím zda se mi podaří dosáhnout stanoveného limitu slov, jelikož jsem nepsala už pěkně dlouho (naposledy někdy o prázdninách), ale mým hlavním cílem je to nevzdat hned.



už měsíc mi na stole leží nasbírané kaštany a já nevím co s nima. ha
takže tak

1 komentář:

  1. Rampelník a Belle jsou zlatí a nikdo mi na ně nebude šahat! Belle je nádherná a celkem badass, Rampelník je prostě Rampelník, mohl by charizma prodávat :D Měla bych se konečně mrknout na druhou řadu...
    A tamto psací tentononc je zajímavé...*jde to prozkoumat*

    OdpovědětVymazat