pondělí 17. září 2012

17.9



Používám kolejní internet méně než den a už mi ho stihli zablokovat. Naštěstí jen na hodinu.
Ovšem, nabízí se problém…
Blokace internetu je postih za nedodržení podmínek (stahování atd…)
No a mě to hlásí, že mi byl přístup k internetu zablokován z důvodu příliš mnoho připojení (614)
No a já vůbec netuším, jak k tomu došlo, jak se to stalo (a co přesně to vlastně znamená), a jak se tomu vyhnout.
Já to prostě nechápu!!!! Co jsem udělala, co jsem otevřela, nebo co vlastně?
A nemůže za to, že jsem zapnula skype?



Ve chvíli, kdy jsem tohle začala psát, je 13:00 a už tříčtvrtě hoďky mi ten net nejede (naštěstí by měl za 15 minut zase naskočit), a já se tady dost nudím.
Jsem tu teď sama.
Tady fakt není co dělat. Mám za sebou jednu úvodní hodinu a další je až za dvě hodiny.
Co tu mám dělat? (Fakt je, že ani to brouzdání po netu není zrovna nudu zahánějící.)

 ~~~

Spolubydlící mám na pokoji zatím jednu. Studuje chemii, čtvrťák (1. magisterského). Což mě překvapilo, jelikož jsem byla přesvědčená, že nás dávaly na koleje prváky dohromady. Tak asi ne.
Druhá spolubydlící tu stále není. Podle mé teorie by měla dorazit dneska, jinak to fakt nechápu.
Bylo by fajn, kdybychom tu zůstaly jen dvě, ale to se asi nestane  :D

Ve vedlejším pokoji je taky zatím jenom jedna slečna. Přijela včera večer, a od chvíle, co jsme se navzájem představily, se úspěšně míjíme.

~~~

Má úplně první úvodní hodina byla Úvod do studia Japonštiny.
Zatím jsme řešili jen hlavně obecné studijní věci, jelikož profesorka je vedoucí katedry, takže jsme dořešovali rozvrh a tak…
Jinak co se předmětu týče, bude se jednat jednak obecně o vývoji jazyků, a taky hlavně o vývoj (?) japonštiny. Moc jsem to nepochopila…
A hlavně… prej, pořiďte si knížku a přečtěte si ji do strany 59…
Dobrý no…

 ~~~

Vlezu si takhle na tumblr a co nevidím…
Giveaway result
Blablabla
Congratulation to:
Blablabla
Camellia
Blablabla

Wait, what?
Já jsem vyhrála??????
Shock.



A chtěla jsem ještě dodat něco celkem důležitého, ale už nevím co.

A hele, nemůže za to bloknutí netu tumblr?

No nic, pomalu čas se začít sbírat na přednášku. Pfff. Jsem zvědavá.

 ~~~
No, takže jsem zpět, o asi tři hodiny později, a asi brzo usnu na místě.
Dějiny Japonské kinematografie budou jako předmět zajímavé, ale ten chlap to přednášel strašně monotónně. Několikrát jsem se přistihla, že už nedávám pozor. Při prvním dni školy.
Taky jsem nevěděla, z co si psát do poznámek a co ne, nebylo mi vůbec jasné, o čem mluví, že to budeme probírat, a co už byl začátek výkladu. Pff

Měla bych navymýšlet přezdívky pro mé nové známé, jelikož nazývat někoho ten-v-brýlích zní velice hrozně.
No ale tak přímo on dneska vymyslel to, že Naruto se opičí po jednom z nejstarších japonských němých filmů. V tom filmu byl samuraj, který se měnil v žábu, a jeden, který se proměňoval v ještěrku. A přesně to se prý dělo v jedné z epizod Naruta.

Pfff.... Já jsem tak nehorázně utahaná...




3 komentáře:

  1. Tak jak se máš na koleji? :D Závidím ti :D Já zdechám ve škole od prvního dne a strašlivě mě to unavuje... Nemám vůbec na nic čas, od soboty jsem nebyla na komplu (proto si to čtu až teď), prostě děs... Já cu taky takový zajímavý předměty :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. člověče... Já se uzvu až dojedu domů, a popíšu celý týden...
      chtěla jsem psát den po dni, ale nějak mi to nevyšlo...
      A momentálně mám jaksi hoodně volného času, ale budu se muset začít učit, takže mi to dlouho nevydrží :D :D :D

      Vymazat
  2. Panejo, pořád nějak nepobírám, že mě to taky čeká... :D Ta písnička je super, btw!

    OdpovědětVymazat