čtvrtek 24. listopadu 2011

Hola Hej! Ale do zpěvu mi teda není

Je 9:30 Sedím si tak u stolu a popíjím kafíčko. Fakt, že bych měla být ve škole mě netrápí ani trochu. Ale fakt ne.

Jenomže to není ani trochu tak růžové jak se snažím předstírat, že to je.
Ráno jsem lezla k doktorovi. Nejsem schopna pořádně chodit (natož do schodů), a sedět taky pořádně ne. A už mě to ku*va sere.
Nebudeme to dále rozebírat, není mi nic vážného, jen mě to rozčiluje a kdo ví, co ještě. A ne, neumírám, ačkoli jsem ještě včera chtěla. Jinak dobrý.

A co se u mě jinak děje, kromě touhy umřít v posledních pár dnech? Celkem dost a zároveň nic. A začínají mě dost štvát tyhle nic neříkající a depresivní články.


Zdá se to tak dávno... Ale opravdu to bylo minulý pátek? A sobotu... Ten víkend se mi nějak míchá dohromady :D

V pátek jsme měli stužkovák. Opravdu úžasná a nezapomenutelná akce. Strašně ráda bych si to zopakovala, ale asi spíše...Jak já mám některé své spolužáky ráda! Nevím, zda si ještě někdy takhle skvěle zatancuju...
Momentík... Pokusím se vstát a najít foťák a vyfotit stužky... Sice není jisté, zda se pak ještě posadím... :D


Po té nehorázně úžasné akci jsem ještě přespávala u spolužačky, takže úžasné :D Ach jo. Já si to chci zopakovat.
Domů jsem dorazila tak akorát na oběd. Mí rodičové byli strašně vtipní, protože si mě začali prohlížet, mamka prý, jestli mám kruhy pod očima a jestli jsem vůbec spala, táta prej, jestli nemám nějakej cucflek nebo tak něco :D. Tahle věc ze strany rodičů může někomu přijít otravná, ale mě to přišlo vtipné.

Sobotu jsem strávila s jedním seriálem (celých... 7 45 minutových epizod). Pak mi bylo líto, že jsem si to nerozložila na víc dní...
V neděli jsem začala s dalším seriálem, ten jsem dorazila včera a dneska budu pokračovat dalším... Aneb tomu se říká zodpovědný maturant.

Když už jsem u té zodpovědnosti... Dneska dvě písemky a dvoje zkoušení... myslím, že mě asi někdo zabije. Ale za tohle já vážně nemůžu.

No, ale vážně musím s tím časem, co jsem získala tím, že místo ve škole sedím doma (a asi v tom budu pokračovat i zítra), měla nějak efektivně využít. Mám toho hodně. V podstatě. A jen minimum se týká maturity. Ach jo, se zblázním brzo.

Takže si to sepíšeme. Do školy potřebuju:
-referát na Erbenovu Kytici
-úvahu či esej do Dějáku - má to být něco o druhé světové, co nás zaujalo, nebo tak. V souvislosti s tím se chci podívat na jeden film a nějak se z něj odrazit... *bude psát o japoncích*
-Zpracovat si do AJ maturitní okruh Média (a shopping. A family. a...)
-sloh do němčiny - což bude největší problém. Moje němčina je hodně špatná, což naše nová učitelka vůbec nechápe. Jediná možnost, jak ten úkol napsat je celé to naťukat do google translatoru. problém je v tom, že ten rád hází úplné nesmysly...
Nenašel by se tu nějakej němčinář, který by mi byl ochotný to opravit, upravit, whatever? Protože pokud nemám propadnout, tak z toho potřebuju jedničku nebo dvojku :-(

Tak. Končím a jdu něco dělat.

Žádné komentáře:

Okomentovat