neděle 29. května 2011

Zas jednou...

Zdravím, panáčkové. Je na čase Vás opět zahltit několika řádkami písmen, slov a vět. A možná odstavců.
Shrňme si, co se dělo v posledních několika dnech.


Takže zaprvé: Objevila se nová OVA ke Kuroshitsuji, tentokráte o Aloisovi, Claudovi, Hanně, a kdo že to tam ještě byl... Jo, ty trojčata. Bohužel má jen asi šestnáct minut. Titulky stále ještě nejsou.
Nemám moc co bych k tomu řekla, protože mi to přišlo nudné a o ničem, ale jak se řešilo na blackfóru, tak to bude tím, že jsem tomu rozuměla asi tak tři slova. Až budou titulky, tak se dočkáte článku.

Zadruhé: Včera se objevily titulky k prvnímu Kuro muzikálu. Tak nějak jsem se smířila s tím, že k prvnímu muzikálu titulky už nikdy nebudou - a ony jsou :D. A hezky graficky zpracované. Sice jsem ještě neměla možnost se na celý muzikál podívat, ale vrhnu se na to dneska, takže také o něm můžete očekávat článek. Někdy.

A když už jsem u těch chystaných článků, měla bych konečně dopsat recenzi na muzikál Frogs (dokonce jsem kdesi stáhla i zpracování z roku 2008, takže jsem vlastně viděla dvě různé verze... je zajímavé to porovnávat), dále mám stažený film Kamisama Help!, ve kterém hraje nějakou malou roli Takuya Uehara, plánuju se na to podívat dneska, takže taky bych sepsala recenzi. A ještě jsem myslím chtěla napsat recenzi k seriálu Sanctuary, protože ten je prostě nezapomenutelný.


Zatřetí: Poslední dva týdny byly u nás na škole maturity, což vedlo k razantně zkrácenému rozvrhu. Když říkám razantně, tak myslím razantně. Oficiálně čtyři hodiny denně, prakticky klidně i dvě... Ale zase na druhou stranu v příštích třech týdnech bude potřeba hoodně zabrat. A asi umřu. 19. června se jede na sportovní kurz (já jako totální nesportovec zůstávám doma), a do té doby musí být uzavřené všechny známky. Což nám dává asi dva a kousek týdnu šíleného učení... To nedám :D

Ale řekla jsem si, že si tenhle víkend užiju a pak se budu chvilku intenzivě učit, ať to nějak vypadá. No teorie skvělá, teď jestli to ale dokážu...

Jediná věc, která mi poslední dva dny zkazila, bylo počasí. A jsem opravdu vytočená. Celej týden hic, ještě v pátek dopoledne jsem se pekla... Ale odpoledne, kdy chci konečně něco začít dělat samozřejmě pršelo. Stejně tak včera. A dneska co? Dneska je zase hezky...

Každopádně v pátek jsem byla s kámošem na zmrzce, říkali jsme si, že je sice zataženo, ale pršet nebude... samozřejmě, že v okamžiku, kdy jsme zmrzku koupili, začalo lít... Mám obavy, že jsem se nachladila :-(

No a včera jsem byla v Hranicích za Sei. Musím říct, že takhle už jsem se dlouho s nikým nenasmála. Opravdu nevím, zda se budu ještě někdy moci podívat na nějakou naprosto vážnou (třeba umírací :D) scénu někde v něčem, abych se u toho nedusila smíchem :D

Teď jsem zapomněla, co jsem to vlastně chtěla... to je tak, když Vás uprostřed článku ruší rodičové s obědem... Hm... začínám přemýšlet, jak to všecko stihnu, mám na dnešek naplánovaný Kuro muzikál, ten jeden film, a dvě epizody Sanctuary... Hm, den by potřeboval nafouknout... A to mi navíc připomíná, že bych mohla konečně dokoukat Upíří deníky, ani nevím, u jaké epizody jsem to skončila...


-----
Seriál Shirayuri Kyodai, ve kterém Takuya Uehara a Dori sakurada hrají bratry. A ne, vůbec to není zavádějící.
No ale co jsem chtěla v souvislosti s tímhle říct, je jeden vtípek, který tihle dva vypustili do světa. A já myslela, že z nich smíchy umřu.
To prostě jednoho dne byla jedna fotka na Takuyově blogu, kde byl on a Dori, a Takuya se o Dorim vyjádřil něco ve smyslu: "lidi ví, já vím, moje budoucí manželka" (Tu je to na Facebooku, v angličtině [poslední fotka]).
No a Dori na to okamžitě reagoval komentářem k vlastní fotce, cosi o budoucím manželovi. A Takuya se ještě v nějakém článku o Dorim zmínil jako o "budoucí manželce".
No, já se tady směju a zároveň mi tohle vtipkování připadá strašně roztomilé, a od jisté doby vyhledávám fotky, kde jsou ti dva spolu... Ale to bude tím, že je naprosto miluju oba :D

Hm, to je asi vše, zbytek jsem zapomněla....

Žádné komentáře:

Okomentovat