sobota 20. února 2016

Výzvy a projekty na rok 2016

Trošičku opožděně, ale je načase přidat článek s výzvami na letošní rok.

Loni jsem se účastnila několika výzev, které se mi nepodařilo splnit tak jak bych si představovala, ale nevadí, bylo to fajn. Hlavně u těch knižních, jelikož jsem opravdu začala opět po dlouhé době číst. Sice pomaleji než bych si představovala, ale četla jsem a to je hlavní.

Letos jsem si prozatím naložila pouze jednu jedinou knižní výzvu, a to přečíst minimálně 20 knih. Jelikož letošek bude velmi obtížný mou hlavní výzvou (a předsevzetím) je ho přežít. Ideálně bez úhony.

A hej, možná konečně zase začnu psát na blog, dělám na jednom projektu a no... možná by se to konečně mohlo podařit.

Článek bude průběžně aktualizován





  1.  Fangirl - Rainbow Rowell
  2.  
  3.  
  4.  
  5.  
  6.  
  7.  
  8.  
  9.  
  10.  

 

11.
12.
13
 14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.


1 komentář:

  1. Ja by som rada za tento rok prečítala 50 kníh :)

    Na mojom blogu práve prebieha Giveaway s Weledou a budem veľmi rada, ak sa zúčastníš :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat